BETTER THEN YOURS.

Tjena bloggen, nu när jag varit hemma har jag varit heelt slut. Har typ inte gjort något förutom att jag har läst lite, sovit, duschat och ätit lite, nu sitter jag och pluggar på engelskan. Men seriöst guud vad tråkigt jag haaar:(
På skolan idag så åkte vi skridskor vilket var superskoj. Funderar på att leta igen mina skrillor och fara till MSK med någon och åka lite som man gjorde förut när man var yngre. Sedan så har våran lärare Kent fyllt 60 år så vi MP1 som alltid är så söta och rara köpte en muffins och tryckte ner en klubba i mitten av den (skulle lika något slags ljus) (a)

här är några godingar från klassen!

NU>plugga>tv mys

puss på min älskade Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0