SEX AND THE CITY♥


Suttit i soffan hela kvällen, målat naglarna och kollat på sex and the city. Varför har jag inte kollat på sen serien förut? Har börjat gilla sex and the city efter att jag såg filmen och nu är jag helt såld!
Annars så händer det inte mycket just nu, imorgon har vi däremot skolfoto..Gruvar mig med tanke på alla årets fula skolfoton, urs och fy!
Hade tänkt köra på jeans i alla fall, det blir inte så speciella kläder, det är ingen fest precis.. däremot en mardröm. Men det är väl bara le och hoppas på det bästa helt enkelt!
Slutar klockan tolv imorgon och skolfotot är klockan tre.. tur man bor nära skolan nu när jag bor hos kicki som jag ska göra en vecka framöver nu.


ska nog ha lockigt hår på skolfotot imorgon!
nu väntar sängen, hades!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0