OH SHIT SO FRESH

Ännu en dag avklarad, nu är det ungefär mitten på veckan, eller i slutet av skolveckan (tordag imorgon)..torsdag och den jobbigaste dagen på veckan. Matteprov,läxförhör och massa plugg.. Men även sånna dagar finns.
Om ungefär två veckor kör jag epa, heelt amazing soft!! Gud så härligt på vitern att sitta i min varma bil och lyssna på hög musik när jag ska till skolan, längtar skitmycket.
Imorgon efter skolan ska jag nog fara och träna om det är några bra gruppträningar på friskvårds villsäga, ska nog kolla upp det nu.
Annars för övringt så har jag börjat lyssna på eminem ganska mycket igen, det fanns en period typ i femman då jag bokstavligen älskade honom. Nu gillar jag två av hans nya låtar(som jag sldrig hört förut iaf..), han är faktiskt en riktigt grym rappare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0