MONDAY MONDAY

här har det inte hänt så mycket..Har varit artig mot emil och struntat i att blogga i helgen (han tycker det är tråkigt när jag bloggar..)
Men men..Har just sett massa avsnitt av sex and the city. Jag har heeelt fast vid det! Många kloka ord i den serien men även många okloka..
Idag är det måndag, dvs en häärlig start på veckan för mig. Börjar kl halv tio och slutar kl tolv, visst låter det underbart? Ikväll ska jag på power kl halv nio med min syster, härligt att hon har kommit igång med träningen. Har aldrig testat power men jag har hört att det är riktigt jobbigt, ser fram emot det.
Dax för mig att se ännu lite fler avsnitt av sex and th city, svårt för mig att sluta:]

bjuder på en bild på mig och ewee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0