I WANT TO FEEL YOU.

sitter just nu i sängen, påväg att krypa ner till kojs.
Fanny kom på besök idag, vi hade det jättemysigt! Såg sex and the city och Idol. Vi fikade också och skrattade en hel del. Hon for hem nyss och jag känner mig redan ensam..
Och på tal om matten.. Nej Jennifer, det kommer inte lösa sig.. Om inte mamma eller pappa får värsta snilleblixten och blir bra i matte..Kommer nog aldrig att hända eller vad tror ni?
Nej men nu ska jag nog lägga mig, kanske ringer emil. Eller det är nog försent för jag måste sova. Får prata med honom imorgon istället.

Marcus Ohlsson » Tush » 4
Marcus Ohlsson » Tush » 5
bilder från elle magazine, jag blir helt käreksfylld!

sov gott allesammans♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0