I KNOW THE TIMES BEEN HARD

Godmorgon bloggen!
Vilken härlig onsdagmorgon även fast det regnar, so tur är så får jag sjuts till skolan idag. Har köpt nya smycken igår också, gud så nöjd jag blev men dyrt dyrt blev de.
För två dagar sen var jag som sagt på power, träningsvärken idag alltså. Jag råkade he på för mcke vikter när vi skulle köra biceps (eller hur det nu stavas?) och då tänkte jag: men jag som har tränat armarna så mycket kan ju inte vara så svag, så jag laxa upp lite vikter på stången och sen vart det jobbigt.. Jag kämpade och kämpade (såg säker jätterolig ut eftersom hela jag skakade för att de va så tugnt) Men jag klarade det!
Nu är mina armar inprincip döda. stackarna...
Nu kommer kicki och hämtar mig!


det här har jag på mig idag!
ha en bra dag allesammans, uppdaterar senare♥

Kommentarer
Postat av: sandra

jaa jag såg dom på dig idag:] haha dom var jättefina:D blev det så att du köpte armbandet också?;)

2009-09-16 @ 16:02:17
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: Ewe

Snyggt! ( vanligt ) ;)hehe

2009-09-16 @ 16:44:03
URL: http://stigsdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0