I AM ANYONE YOU WANT ME TO BE

Idag är jag hemma från skolan.. är sjuk
tänk om det är svininfluensa jag fått?!
aja..får i alla fall hoppas på att det bara är en vanlig förkylning och feber.

Idag var det tänkt att jag skulle till Fanny efter skolan. Hade sett fram emot det men om du ser det här fanny så kan du väl ringa så får vi bestämma en annan dag?
Annars idag har jag sovit och legat framför tvn, låter inte så upphetsande eller hur..
Ikväll ska pappa fara och köpa nesseril för min igentäppta näsa. så då kommer det bli lite bättre. Bara febern försvinner så ska jag till skolan!



Kvalitén på bilden kunde ju vara bättre. Men just denna stund som är fotad kunde verkligen inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Saknar dej,hoppas de blir bättre,kram! =)

2009-09-01 @ 13:37:26
URL: http://stigsdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0