MCQUEEN FLOPP

Jaha då sitter jag på mediaproduktionen och är helt klar. Sitter och softar i datastolen med musik och dator. Det kan inte bli så mycket bättre när man är på skolan.
Efter skolan idag så ska jag träffa josse och hjälpa henne med en skiva. Sen ska jag pluggapluggaplugga matte. tråkigt eller hur?
Ska skicka över lite låtar till ewe och ba chilla nu, finns inte så mycket annat att skriva om. Eller just förresten så fick jag hem min grundhandling för AM i posten igår. Skev på det och skickade in den i morse. Så snart får jag ett komplett epakörkort i handen! yes


haha dessa skor var på macqueen #1. Skulle du vilja gå omkring i sånnahär?


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera meeeer =D

2009-10-13 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0