ITS ALLDAY WEEK BABY

Då var torsdagen över och fredagen är snart kommen!
Riktigt härligt att veckorna går så fort nu för tiden.
Idag efter skolan for jag och ewe till fanny och förberedde oss inför "plåtningen". Sedan kom emil och det var då det roliga började. Vi stylade upp honom riktigt "snyggt" och sedan blev det plåtning på G.. Fick se lite bilder och dom vart faktiskt riktigt bra. Få ta en närmare titt på mediaproduktionen imorgon.
Sen imorgon ska jag se bio med sötnosen Fanny. Och på lördag blir det att jag & Fanny drar till ursviken och är med pojkarna:) Ser fram emot det!
men nu > tvätta bort sminket + tv

pojken är den finaste i världen, helt klart


p.s JAG FÅR MITT EPA KÖRKORT I BÖRJAN PÅ NÄSTA VECKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0