BROWNIE

dax för mig att uppdatera då!
Jag har haft mycket för mig och när jag har tänkt att blogga så har det varit tight om tid. Det är därför jag inte uppdateat så ni vet.
Just nu sitter jag hemma och lyssnar på broder daniel♥. Har kommit hem från skolan som har varit ganska dryg idag, iallafall i slutet (matte) ..
Blev inte heller någon träning efter skolan för jag var så jäkla trött och ont i huvudet hade jag också. Ska kanske fara och träna ikväll efter maten eller bara ta en prommis med lovisa, får se:)
förresten så har jag färgat håret brunt, kolla in!

hur vart det tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Titti

ser bättre ut än jag trodde, är det bara en omgång? :)

2009-10-14 @ 22:14:26
Postat av: J

EMMMMEEEEELIII, DE VART HUUUUUR SNYGGT SOM HELST!!

2009-10-15 @ 07:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0