FIK SOM STÄNGER 16.00?!


jag längtar redan efter dig.



Idag blev det inget fika med fanny, men vi gick en liten sväng på stan så ja hann i allafall träffa henne. Alltså vi ville gå på ett mysigt litet fik. Inte som waynes och dom där mysiga utan typ glädjekällan eller kanel. Men när vi kom till kanel så skulle dom stänga och även glädjekällan hade stängt. Varför ska dom stänga så tidigt som kl 16.00? Om jag skulle starta ett fik så skulle jag ha sena öppettider för att personligen tycker jag att det är mysigt att fika efter skolan och lite senare på afton.
Nu ska jag i alla fulla fall se filmen Bruno. HA en bra kväll:)


Kommentarer
Postat av: Fanny

nemne vilken stilig pojk emmeli ;)

2009-11-27 @ 16:15:06
URL: http://fhe0611.blogg.se/
Postat av: Anonym

va har du för epa?

2009-12-01 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0