MYS HELG

Vilken mysig helg jag har haft, har varit med emil hela helgen.
fredag: slutade skolan vid tre, tog kvart över fyra bussen med emil hem till mig. Åt god middag, lyssnade på bra musik och såg film.
lördag: steg upp ganska tidigt och då hade det snöat mycket så efter vi hade fikat morgonfika så drog vi på oss täckbyxor och täckjacka och drog ut och lekte i snön. Efter det så åt vi tacos och sedan satte vi på bastun och spolade upp vatten i badkaret. Riktigt mysigt:) Sen såg en ganska sjuk film och efter den var vi ganska pömsiga:]
söndag: Fars dag. grattis världens bästa pappa!  Jag och emil tog ett bussen till stan och jag drog till gymmet och tränade med fanny och emil for hem. btw så var det riktigt trevligt att träffa världens bästa fanny! När jag kom hem så flyttade jag över mina stuffs från mamma till pappa (pappa 2 veckor) sen åt vi kött och potatisgratäng, syster och hennes kille kom också förbi. Sen käka vi efterrätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0