SÖNDAG OCH SÖMNBRIST(?)

Är så jäkla trött alltiså. Jag förstår inte riktigt varför eftersom jag har sovit ganska mycket i helgen..
I fredags var jag med fanny,josse,rehnman,katta,palle,ida,torbjörn,kalix,lampan och många fler.
Alla drack typ förutom jag,fanny och josse.
(bilder från kvällen kommer senare under dagen)
I lördags var jag med emil. han kom till mig vid nio på morgon, duktig pojke fastän du var sleten. Vi sov lite på dagen sen såg vi Robinsson och käka annanas.
Idag steg jag upp kl åtta. Var på trafikskolan och gjorde teoriprovet i moppe och fick 23 an 25 rätt yippiie.
sen gjorde jag uppkörningen och den klarade jag så om två veckor får jag mitt förarbevis.
Sen var det tänkt att jag och fanny skulle träna idag men det orkar jag inte med. Det blir kanske imorgon istället då.

Kommentarer
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: ja eller hur, hon vet hur man klär sig! :)



allt bra?

2009-05-10 @ 16:54:06
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0