MONDAY MORNING

Måndag idag - hemma från skolan pga av feber

helgen har varit jättemysig, har varit med min baby.
i fredags såg vi film och åt god mat. På lördagen for vi tidigt till edda hallen och badade. och igår (söndags) var det strålande väder så vi gick ner till älven och fiskade och solade.

Idag ska jag inte göra mycket alls. Ska lägga mig och se en film och vla upp mig så jag kan fara på skolan imorgon. Imorgon ska jag också sola med fanny och några tjejer från norrhammar. det kommer nog bli hur nice som helst!

nu> väntar tvn

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; hejsan! jag har glömt vad vi prata om eftersom jag inte har kollat genom alla kommentarer på några dagar.



Men hur har du haft det dom senaste dagarna? :)

2009-05-20 @ 18:15:03
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0