MAMMA

Känns det så pepp att se två stora väskor med massa kläder och annat som bara väntar på att bli upphängda på galjar?
nej inte precis..


Har packat alla saker från pappa så nu ska jag bo hos mamma i två veckor.
en bra sak med att jag är hos mamma är att det blir mer bilder på bloggen, för mamma har en snabb dator och ett redigeringsprogram på datorn så det är mycket enklare att ladda upp bilder och uppdatera enklare på bloggen, bra va?
Men i veckan har jag nästan inte tagit några bilder. Har inte heller tagit "dagens outfit" bilder för jag har varit en tråkis i mjukisdress. Ganska härligt om jag ska vara ärlig.
skriver kanske senare

pusspuss

Kommentarer
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: ja det är riktigt tråkigt att dom är dyra :(



åh har ni sol, lyx :) jag ska vila om en stund tror jag, om jag orkar lämna datorn en stund, haha..

2009-05-14 @ 15:18:37
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: det var en som hade köpt dom för 999:- hörde jag men det är ungefär samma pris :P haha..



nja solen lyser men det är kallt :P

2009-05-14 @ 15:30:58
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0