BILJÄVEL

Igårkväll var det inte så roligt alls
jag och kicki skulle fara på ica och handla, sedan for vi till farmor och fikade.
Sen glömde jag köpa tamponger så vi var tvungna att fara tillbaka till ica. När jag kom tillbaka så var inte kicki i bilen. Hon var inne på ica för att leta efter mig. sedan fick jag tag i henne och då sa hon att bilden hade gått i baklås. Och där hade jag alla mina saker. All mat till tjckienresan, mobil och allt!
sedan kom pappa och per och skulle hjälpa oss. Vi försökte först me att jag skulle krypa in genom ett litet litet bakfönster. då mosade jag brösten och jag var för fet för att komma in.
Sen försökte vi med alla sätt men ingenting gick. Så det var ju bara att fara hem utan alla saker. Men på vägen kom pappa på at hans kompis har en likadan bil och han kanske skulle kunna hjälpa oss så vi for dit och han hjälpte oss tillslut.
Jag fick mina saker och allt blev bra.
HAPPY END


Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; ne jag har inte gjort nå speciellt idag faktiskt :) själv då? :)







Svara gärna på frågan i bloggen om hur ditt rum ser ut :)

2009-05-29 @ 11:42:42
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Lisa Marklund

ojj, det var inte mycket tur ni hade O:

2009-05-29 @ 16:05:33
URL: http://chiiley.blogg.se/
Postat av: julia

Haha, kom ihåg bilden på erik ;)

2009-05-29 @ 16:09:34
Postat av: Anonym

fet? eller hur...

2009-06-01 @ 22:58:01
Postat av: Anonym

SKIRV MERA PÅ BLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!<3

2009-06-05 @ 17:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0