SHOOPPING - DRESSCODE

hejsan bloggen!
kom just hem från en inte så jobbig dag. har nämligen haft sovmorgon till kl 12 sen hade vi körövning och sen slutade vi ett. grymt skönt!
steg upp klockan kvart över nio idag, gjorde mig klar och sen kom julia och hämtade upp mig vid halv elva. Vi gick direkt till Cubus när vi kom till stan och jag köpte alla kläder jag lagt undan. härligt med lite ny uppdatering i gaderoben.
Har fått tillbaka min xpressmusic som har varit inne på lagning i år och dagar känns det som. det var riktigt roligt. så nu ska jag lägga ut en dagens outfit, tagen med min mobilkamera så därför är det lite sämre kvalité. Men det får ni nöja er med. Kan också lägga ut bilder på det jag har handlat idag. Just ja, jag köpte också ett solpuder och en kajal:)

dresscode today!

såhär ser tröjan ut bak.
två linnen 149:- dansbyxor 149:- jeans 199:- allt finns på Cubus!
allt blev sammanlagt ungefär 500:- det tycker jag var ett riktigt klipp för visst brukar ett par snygga byxor kosta ungefär 499:- eller dyligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0