ONT I FÖTTERNA...

men det får man ta efter en rolig kväll!
har nämligen varit på avslutningsmiddag och senare blev det disco. hur kul som helst att studsa omkring på dansgolvet och alla levde jävel.
kommer verkligen sakna alla dessa sköna människor i nian..men jag ser fram emot att träffa nya människor i en ny klass också. hoppas min nya klass på gymnasiet blir så bra som jag hoppas på bara:)
nu ska jag ta och lägga mig. tur att vi är lediga imorgon för mina fötter skulle inte klara att stå i kör helt stilla i två timmar.
men imorgon fyller Fanny år. Eller rättare sagt idag för klockan är över tolv. GRATTIS GRATTIS älskling!
Jag och några tjejor ska till henne och fika och umgås imorgon på dagen. har köpt världens bästa present också. det blir supééér!
dax för mig att sluta skriva och vila mina stackars fötter. pusspuss

http://trettioarsfest.files.wordpress.com/2008/08/dekor-disco.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0