BACK IN BUSINESS

hejhej bloggen
tack för alla kommentarer under tiden jag har varit borta i tjeckien:)
har haft det jätteoligt med klassen kan jag börja med att berätta. Kameran ligger oladdad hos mamma så jag lägger in bilder lite senare under dagen.
Har shoppat ganska mycket där borta, köpte ett par skor, en klänning, smink, hårspray,parfym och massa annat skoj!
Just nu har jag lite brådis. ska till stan med emil, han ska hem och jag ska till friskvårds och träna.
Men sen vet jag inte hur jag ska ta  hem.. mamma är utmolands och pappa är i stugan och inga bussar går till bochen där jag bor..
Men det löser nog sig förhoppningsvis, känner att jag måste träna i allafall har inte gjort det på en vecka ju:/
nu ska jag kila

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0