FÖRHÅLLANDEN

Om man är tilsammans med sin pojkvän/flickvän och har en riktigt bra relation till varandra och har varit tilsammans i ett år eller liknande. då känns det nästan bara som en bästa kompis. Ibland kan det bara kännas som en polare och det låter lite skrämmande, men det betyder att man inte skäms för något, man kan prata om precis allt, det är himla skönt och det tycker jag är viktigt i ett förhållande. Men det finns vissa stunder då man känner att "jag är verkligen kär i honom, han är underbar!" Man ska också kunna ha stunder då man gråter tilsammans och skrattar. Man ska kunna visa sina svaga sidor och även sina starka i ett förhållande.
det är ett långtidsförhållande för mig.



Kommentarer
Postat av: sandra

svar: jaa det hade jag:D dudå?=D

2009-07-05 @ 18:41:08
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0