PITEÅRESAN

inte ofta jag bloggar när jag har emil i huset, han tycker jag är så otroligt jobbig när jag sitter vid datorn, kollar bloggkoll och bloggar. men nu är det på tiden att ni får lite uppdatering no matter what!
igår var jag och fanny i piteå. vi tog en tidig buss till äventyrsbadet för att bada.btw. om du är 15 år så måste du betala för vuxen dvs 140 kr för att bada på ett äventyrsbad, ovärt! Men vi hade jättekul där:)
sen skulle vi ta bussen in till centrum och då var vi tvungen att lifta för vi missade bussen, som tur var det en trevligt kille som plockade upp oss.
sen gick vi omkring i staden i ungefär fem timmar, åt god mat, provade underbara skor och lite sånt, myspys!
snart blir det kanske en roadtrip eller vad sägs fanny;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0