DON´T BRING FLOWERS

dålig uppdatering jag veet..
men grejen är att emil har kommit hem och jag har varit med honom en vecka nu. Igår var vi med Fanny. först var vi hos henne, köpte godis och sån skit. sen tog vi moppen till mig och bastade, såg film och gjorde lite annat skoj på något konstigt vis.
Men nu är jag iallfall själv, emil for hem för en stund sen och nu är det dax att städa rummet. undrar fortfarande vart min kamera är, kan seriöst inte blogga utan den så himla tråkigt!
så nu framöver om jag inte hittar min kamera eller får låna någons så kommer det bli webbcambilder på lite alltmöjligt, som tur är att jag har en ganska bra crystal eye webb *skryt*..
I alla fulla fall så har jag inte så mycket för mig just nu, är inte så pepp på att börja städa rummet så de blir nog lite tidsfördriv framför datorn ska jag tro.

härlig låt oyes


don´t bring flowers after i´m dead...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0