LIKA VIG SOM CARMEN ELECTRA

hejsan mina vänner, har tagit en dusch och ätit mat, precis de två saker som gör att jag mår bra efteråt.
Igår var jag med fanny. det regnade så det blev film och lite workout med carmen electra bakom tv-skärmen som heter carmen electra aerobic stripteese, och nu tror du säkert att man klär av sig men det är helt enkelt bara aerobic fast lite sexigare!. haha gud vad förbannad jag blir.. allt ser så bra ut när hon tränar sin workout men själv såg det förjävligt ut på oss båda(sanningen svider fanny, men det såg för hemskt ut) haha.. lite komiskt var det allt.
Sjutsade fanny kl sju i morse hem till henne för hon ska till umeå med sin moder, när jag lix var i stan så passade jag på att träna OBSERVERA att jag var på gymmet kl 07.40!
riktigt skönt att träna så tidigt på morgon (i allafall efteråt) för det blev endel gäspningar och jag kände mig mycket svagare..
Ikväll ska jag vara med mina brudar i stan. det blir nog jättemysigt att vara tillsammans allihopa bara vi, det var ett tag sen.
nä nu ska jag ta och stretcha,måste bli lika vig som carmen electra så jag kan visa vem som bestämmer!


Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHAHAH de ser för tääääskigt ut nu, men med nåra års träning så ska du nog se att det ser lika snyggt ut när vi som när carmen gör! :D hahahahaha

2009-07-14 @ 16:24:54
URL: http://fhe0611.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0