FÖRSTA DAGEN

kom just hem från stan här i stockholm. jag och mamma har varit och shoppat hela dagen från kl elva i morse till klockan sju ikväll. jag har shoppat massor massor massor och mer  ska det bli kan jag lova, bara pengarna räcker!
Vi var i gamla stan och på drottning gatan. på drottningatan finns det underbar shopping allt i min stil, cheap monday,topshop och massa mer. love it!
var inne på topshop i flera timmar kändes det som, gick bara omkring och kollade på allt, blev verkligen inspererad!
provade även massa kläder där ifrån ofcourse som tex. shorts med hög midja, slitna jeans, magtröjor,koftor, stentvättat,jeansjackor visst låter det underbart?
jag är mycket nöjd av denna dag, imorgon blir det säkert mer shopping och kanske gröna lund vemvet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0