ANDRA DAGEN

men tjenare allihopa, hur är det med er?
själv är det mycket bra förutom att jag har haft mycket ont i huvudet idag. men just nu har jag inte det!
I morse for jag och mamma med tunnelbana till kistagallerian. något jag kan rekomendera om ni vill ha allt på samma ställe. ar 15 minuter med tunnelbana från fridhemsplan (ta blåa linjen).
jag har shoppat idag med det är ett som är säkert.jag kan skriva ned allt jag har köpt (igår,idag)

jeansleggings från Salt rea 150:-
nitväska från BikBok rea 79:-
nitarmband från JC 69:-
skor (märke: Sthlm DG) från Scorett 450:- love it♥
halsband från H&M 49:-
tröja (med tryck fram och "rems hål" bak ) från Manhattan 149:-
tröja (med fransar nertill) från Kappahl 299:-
silver ringarmband från H&M 59:-
nitskärp från H&M 79,50:-
nagellack depend från Cubus rea 25% 18,50
smink puder,ltvå st äppglans, mascara  från Inn & finn fynd 84,90:- sammanlagt

det var väl allt tror jag, mer kan jag då inte komma på att jag köpt.. bilder kommer senare när jag har kommit mig hem till skellefteå.
nu ska jag och mamma käka mat & mjukglass i gamla stan♥

ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0