18 DAGAR...

tjenaretjenare, sitter och lyssnar på Ill Bill och saknar emil.. fy va jobbigt att du är borta älskling. vafan ska du fara till småland och vara där i 18 dagar till? tönt
ne ja skämta, saknar dig bara:]'
Imorgon blir det i alla fulla fall stadsfeeest. ska se artister som erik hassle, tomas ledin, bullet osv!
ska också fara till stan med pappa runt fem tiden för att kolla på en ny dator till mig. Gud vad jag har sparat pengar till den där satans datorn som jag äntligen har råd att köpa! yesyesyes
det kanske blir en tidigkväll ikväll, har varit så himla död idag känns det som. ingen sömn och karuseller..
Nu ska jag gå till pappa, packa upp min resväska och sedan göra mig lite käk.


Image Hosted by ImageShack.us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0