MONDAY

Hejsan bloggen, dax att uppdatera litee.
Igår körde jag min epa för första gången, gud så skön den är!
Jag övningskörde äve lite med pappas bil på kvällen. känner mig ganska stolt för det fick faktiskt ganska bra:)
Annars har jag inte gjort så mycket dom senaste dagarna. I fredags var jag med fanny, josse och lite annat folk. Nynnade hela kvällen på "tonight is gonna be a good night" men det vart inte så bra kväll.. fylleskit osv (fast jag var nykter)
I lördags och söndags var jag med emil, vi hade trevligt men det vart ett otrevligt slut på söndagen när han for. Kommer sakna dig när du far bort på fredag. åh fucking 3 veckor (hela lovet) ORKAR INTEEE......
jajja, ikväll ska jag och pappa på ica maxi och shoppaa, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0