*PUST*

då var måndagen avklarad..
När men inte så farlig har den varit, faktiskt ganska skön även fast jag har varit jättevirrig (glömde colan ja köpte på ica, tappade bort mobilen, nycklarna osv osv..)
Men på lunchen drog jag och evelina på stan, jag handlade ett linne, ett par leggings och en present till älskling som fyller år 29e♥.
Sen köpte jag även en babyliss icurl. tästade den nyss och det blir faktiskt fina skrivlockar, naturliga men det är lite knepigt att få till dom.
Imorgon är det skola, sen kl 18.30 ska jag på yoga med fanny. Det blir något nytt!

leggings H&M 79:-


linne H&M 99:-


babyliss icurl Elgiganten 699:-


Kommentarer
Postat av: Ewe

Du gjorde riktigt fina fynd :)

2009-08-24 @ 21:46:27
URL: http://stigsdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0