ÄNNU EN DAG AVKLARAD

Ny kamera men vad fan man måste ju köpa minnsekort också..liksom ta tio kort sen är det roliga slut..
det blev en ljusblå (ville ha rosa men men..) 10,1 megapixlar, inte så speciell men den får duga! I julklapp vill jag då gärna ha en systemkamera, nu när jag går media hallå?!
nämen skämt åsido.. det skulle inte sitta helt fel med en systemare!
Imorgon är det Fredag dvs fredagsmyys. Den ska självklart spenderas med älsklingen min. Blir att vara hos honom och sen på lördag blir det matfesten och sen fyller ju emil år !
Så helgen längtar jag verkligen till.

Men idag (förmiddag) på skolan fick vi våran insparkning!
Då kom det in massa människor i äckliga masker och dräkter och hämtade oss, sen fick vi se en film dom hade gjort (baserad på saw) och sen fick vi lite uppgifter att göra. Det var endå kul men i börja vart det fan läskigt:(
Sedan filmade dom oss och tog kort när vi gjorde allt.. kan vara lite kul att se fast jag kommer se mongo ut på alla bilder.
 
Nämen nu ska jag sluta blogga. Ska börja laga mat till mig själv.


En bild jag har tagit med min nya kamera. Redigerad är den också

Ha en bra torsdageftermiddag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0