JAG GILLAR SÖNDAGAR

..okej ibland är dom inte så roliga, om du kanske har en kraftig baksmälla eler om du gruvar dig för att gå till jobbet/skolan. Men om jag inte tänker på att skolan kommer nästa dag så är den rätt soft. Utnyttja din söndag, ut och spring eller liknande!

Idag har jag själv vaknat upp brevid min käresta, sedan skjutsade jag honom till stan och då passade jag på att träna. Känns otroligt skönt att komma igång efter - ett så inte nyttigt sommarlov -
Nu under tiden jag bloggar så käkar jag kebbab (när käkar jag inte kebbab, är frågan). Solen skiner idag så jag ska nog ut och plocka lite hallon, mums:)



en bild från igår
love u babe

Kommentarer
Postat av: Anonym

<-muums!

2009-08-25 @ 16:08:53
Postat av: Anonym

<-muums!

2009-08-25 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0