DET BLIR VAD DU GÖR DET TILL

Gud så underbart härlig dag det har varit och fortfarande är, vädret i like!
diggar just nu till erik hassle och ri-fa, bättre finns nog inte.
Idag har jag och fanny varit vid havet (boviken) glassigt värre.
Skulle egentligen vara i stan med lite folk men det orkar jag inte tyvärr, måste vara hemma lite också.
Såg alles fotbollsmatch igår, dom vann med 4-3 congratz! Alle nickade in ett mål till och med. Kom hem för en stund sen, ska ringa till pappa och tigga av honom hans nya kamera.. han har alltså köpt en kamera för att ta kort på bildelar, snälla nån visst måste jag gå använda den till något vättigare?
Undrar fortarade var min egna kamera kan ha sprungit, blir nog att köpa en ny snart, för visst är det tråkigt att ni inte får se bilder från mina sköna sommardagar och mina kläder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0