ÄNTLIGEN

Nu var designen klar, tack anna!
och tack till nour som tjata på mej att skaffa blogg, annars hade det nog aldrig blivit.
Ska bara försöka hålla bloggen vid liv men det är en annan femma(:
Imorgon är det skola, känns drygt men det funkar endå. Tur at vi har sovmorgon imorgon och det är inte så jobbig skoldag heller. Efter skolan ska jag fara och träna på friskvårds.
ska göra mig klar för kvällen dvs äta mackor och oboý, ta på mig sovkläder och lägga mej och läsa.




älskar dig bästavän

Kommentarer
Postat av: Fanny

härligt att du skaffat blogg nu älskling! :D

btw. du får skicka bilderna* åt mig sen i veckan ;) <3



älskar dig bejb! ( L )

2009-04-19 @ 22:48:08
URL: http://fhe0611.blogg.se/
Postat av: Nour

Hahha ja de är bra EF nu ska jag bli en av dina besökare haah :)<3

2009-04-20 @ 19:27:26
URL: http://livetenligtnaeem.blogg.se/
Postat av: Anonym

bästaVÄN

2009-04-27 @ 07:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0